Isnin, 22 Mac 2010

Terimalah Warkah Cintaku 2...

Aku tak berdaya...
Menahan ombak ditengah lautan...
Kerna aku bukan penciptanya...

Aku tak berdaya...
Menempis hujan ditengah laman...
Kerna aku tiada apa...

Nyata aku tidak sehebat dia...
Tidak mampu menandingi dia...
Nyata aku tiada apa untuk dibangga...
Tidak seperti dia, ada segalanya...

Kekasih,
Terimalah Warkah Cintaku...
Walau tidak sehebat...
Engkau mengutuskan kata...

Aku bukanlah sasterawan...
Aku hanya pungguk kerinduan...
Ditengah lautan...

Kekasih,
Terimalah Warkah Cintaku...
Walau tiada baris berbunga...
Tiada lenggok tarinya...

Aku bukanlah sasterawan...
Aku hanya manusia kesepian...
Ditengah kegersangan...

Aku rindu menatap...
Pada baris-baris...
Penuh kerahsiaan...
Agar mengenal...
Huruf demi huruf...

0 ulasan:

Catat Ulasan