Khamis, 24 November 2011

Selamat Tinggal...

Sebaik sahaja aku ucap selamat tinggal
Perkara itu benar-benar berlaku
Ia sepatutnya tidak terjadi
Hujan itu datang menghampiri
Bukan lagi satu permainan

Khayalan aku bertukar airmata
Aku cuba berlari
Kaku, langkah aku kaku
Sejuk menggigil dalam beku
Kau datang memeluk aku
Aku lihat, aku lihat kejadian itu

Benar-benar aku benci
Pergi, pergi jangan dekati
Mengapa kau menyayangi?
Kenapa masih ada rindu dihati?
Aku lihat, airmatamu berjujuran laju
Sedang bencimu lebih kuat dari aku

Membuatkan aku rasa bersalah
Menghimpit gundah resah
Luka berdarah, jiwaku parah
Berundur, aku ingin pergi
Jangan lihat, jangan panggil aku
Biarkan aku terus berselimut dalam sepi

Benar-benar aku benci
Pergi, pergi jangan dekati
Sebaik sahaja aku ucap selamat tinggal
Perkara itu benar-benar berlaku
Hujan itu datang menghampiri
Itulah kali terakhir airmataku mengalir

0 ulasan:

Catat Ulasan