Ahad, 13 Februari 2011

Belayar Mencari Penawar 31... (Rindu Cinta)

Denyut jantungku berlagu
Laju, tidak seperti semalam pilu
Mungkin aku buntu, kaku
Namun tetap merindu

Ya Allah,
Aku resah, gelisah
Berikan aku arah
Aku semakin parah
Kalah, rebah

Belayar ke sana
Mahupun ke sini tetap sama
Hilang, gelap gelita
Penawar ku cari menjadi kaca
Merobek jiwa, berdarah luka
Menangislah aku, berairmata
Tiada... tiada...

Tiadalah aku menangis hiba
Jika tiada rindu cinta
Ibarat madah pujangga

"Rindu cinta yang dibina
Atas dasar, engkau yang ada
Andai hati penuh kaca
Biar dihiris luka tidak mengapa
Hanya satu dipinta
Terimalah rindu cinta
Engkau yang ada"

2 ulasan:

  1. Semoga Allah Memberi rahmat kepada kita....

    BalasPadam
  2. soalan tetap soalan..
    jawapan tetap jawapan..

    BalasPadam