Khamis, 22 Oktober 2009

Sakitnya Mati...

Menjerit aku meronta...
Sakitnya mati...
Seksanya mati...
Ambil sahaja nyawa ini...
Jangan Kau tahan lagi...

Biar berkecai...
Biar bersepah...
Biar terlungkup...
Biar terpelusuk...
Asal mati bertemu diriMu...

Jangan Kau tunggu lagi...
Aku sentiasa menanti...
Detik-detik pertemu...
Dengan DiriMu...

Di pelayaran ini...
Aku sentiasa diburu...
Bagai pelarian...
Tiada kota sendiri...

Mengapa Kau tunggu lagi...
Dulu penah nyawa ini...
Melayang pergi...
Bukan sekali...

2 ulasan:

  1. jangan mati dulu.. :)

    Dhammah, saya suka baca puisi awak. Tapi tak reti nak balas. Menghadamkannya aja!

    BalasPadam
  2. setia kasih...

    mampukah aku menahan...
    jika Dia menginginkan...
    aku pergi...

    Iqra' (bacalah)...
    tak perlu dibalas...
    hanya perlu dilafas...

    BalasPadam